چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

حساب و کتاب ساده

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ق.ظ


ترس که تو وجود همه هست، درست مثل عشق. اشتباه کردین اگه فکر کنین من ترس رو نمی‌ّشناختم.

یه حساب‌کتاب سرانگشتی می‌خواد: اول ببین از چی می‌ترسی. از مردن؟ از درد؟

مگه نه اینکه بالاخره می‌میری. شاید تصادف کنی و همین درد رو بکشی.

بعد ببین چطوری دوست داری بمیری؟

خیلی قشنگه آدم به عزرائیل رودست بزنه و خودش مدل مردنشو انتخاب کنه. یه جوری بمیره که هنوز نمرده، زنده بشه: اسمش، یادش، راهش.

فکر می‌کنی تا حالا چند نفر تونستن تاریخ رو اسیر خودشون کنن؟

من هم اولش می‌ترسیدم. اما بعد خجالت کشیدم، از علمدار که نیست و من که هستم.

راه که افتادم، از خودم که گذشتم، خدا کمکم کرد.

می‌بینی، ساده است. سرت رو که بسپری به خدا، همه‌چیز آسون می‌شه.


۳شهریور۹۶

-----------------------------------

شهید حججی از سه دریچه، دریچه سوم

  • قلم دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی