چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

پادشاه این شهر

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۴۴ ق.ظ

 مرا به حضور پادشاه این شهر بار داده‌اند. من به نزدش شِکوه آورده‌ام. از دلم. از دلی که باز هم حسینی نشد و مرا از زیارت اربعین... . 

به نزد پادشاه این شهر غبطه و شِکوه آورده‌ام و نه طلبِ داد که طلب رأفت دارم.

پادشاه این شهر در عالم، شُهره به رأفت است؛ آری، من نزدیک ضریح امام ثامنم!

من ملائکه را در اینجا نمی بینم؛ اما خبر موثق دارم که حضور دارند!

هیاهوی ملکوتی، اینجا کم نیست!

هرکس بخواهد، می‌تواند اینجا با عالم بالا سَروسرّی یابد!

با کَرَم این پادشاه می‌توان همین‌جا کربلایی شد. 

 

 حرم کبوتر

  • قلم اول

نظرات  (۱)

سلام همیشه اول من!
اربعین و تمام روزهایی را که می‌دویدم تا بلکه جسمم را به کربلا برسانم، صدای قدم‌هایتان را احساس می‌کردم که پیش‌تر از من و همچون من‌ها راهی کربلایید. یادت در حریم امن حرم مولا همراهم بود و دعا کرده‌ام و دعا می‌کنم که برای همیشه، مقیم حرم یار باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی