چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

بهانه

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم1

دوس دارم بنویسم، دوس درام زیبا بنویسم، خوب بنویسم، مفید بنویسم، خواندنی بنویسم.

نوشتن می‌تونه به من دو تا بال بده تا پروزا کنم، شاید برای فرار از اینجا و رفتن به آنجایی که دوست دارم.

نوشتن، کلاس هم داره، با کلاسه تو رو نویسنده صدا کنن، بالاخره شغل فرهنگیه دیگه.

به کسی نگین ولی این اواخر شنیدم نوشتن، پول هم داره.


همه این چیزایی که تا الان خوندینو خط خطی کردم تا بهانه‌ای باشه برای معرفی خودم و برای شروع:

سلام

من قلم دومم

بسیار خوشبختم.

  

14مرداد1394

----------------------------------------------------------------------------------------------

1. صاحب‌خانه رخصت!

2. شایدم خوشوقتم، حالا زیاد فرقیَم نمی‌کنه.                       

  • قلم دوم

نظرات  (۱)

زندگی تراژدی است برای آن کس که احساس می کند و کمدی است برای آن که می اندیشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی