چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

باید عروسش کنم

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ق.ظ


یک صحیفۀ سجادیۀ دیگر به کتابخانه‌ام اضافه شد. دو تا خودم داشتم: یکی جیبی که برای کلاس‌های حوزه‌دانشجویی گرفته بودم و یکی وزیری که قبل‌ترها از جمعه‌بازار کتاب خریده بودم.

با این صحیفۀ جدید، می‌شود سه تا. جیبی‌اش را برای خودم نگه می‌دارم. به‌خاطر کوچک‌بودنش، خیلی به کارم می‌آید. یکی از وزیری‌ها را هم به‌خاطر خط درشتش، برای مامان نگه می‌دارم. اما به‌گمانم سومی را باید عروس کنم!

به نظرم کتابخانۀ امیرحسین فردی، داماد خوبی باشد!

۵خرداد۱۳۹۶

 

  • قلم دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی