چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

چند‌خط خط‌خطی

آغاز یک تمرین برای نوشتن فرازهای فروزان فرداهای نه‌چندان دور

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

ناداستان‌نویس

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ق.ظ

مدتیه که موفق شدم نشست‌های داستان‌نویسی رو شرکت کنم. این نشست‌ها توی حسینیه هنر، خیابان مدرس ۴ برگزار می‌شه و آقای سعید تشکری اون رو مدیریت می‌کنه.

اولین چیزی که توی نشست داستان‌نویسی فهمیدم اینه که من ناداستان‌نویسم!

ناداستان‌نویس یعنی کسی که از خاطره‌ها و اتفاقاتی که خودش در اونها نقش داشته یا شاهدشون بوده بنویسه. یه جوارایی همون خاطره‌نویسی یا گزارش‌نویسی می‌شه.

اینکه توی اولین قدم، تشخیص دادم چی‌ام و کجام، عالیه. حالا می‌تونم مسیرم رو مشخص کنم و آهسته و پیوسته به اون سمت، حرکت کنم.

ایشالا قراره بشم داستان‌نویس.

  • قلم دوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی